5D Mark III / X Değişimi ve Yeni Amiral Gemisi

5D Mark III / X Değişimi ve Yeni Amiral Gemisi Speedlite?  [CR1]

5D Mark III / X Özellikleri
önümüzdeki 5D3/5Dx için biraz farklı spec liste. Bu 1D Mark IV AF sistemi değil, 1D X 61pt AF kullanarak kameranın bahseder. Bu benim duydum ilk. Eğer doğruysa kesinlikle kötü bir şey değil.

Ayrıca 7D maç için hava sızdırmaz bir yükseltme olarak bahsetti. Ben 7D en sızıntı duymuş, bu yüzden bu iyi bir şey, emin değilim.

580 Değiştirme?
yeni bir amiral gemisi flaş kısa geliyor olabilir. Hayır kılavuz numarası verildi, ama bir öneri o yanıp tetiklemek için radyo kullanacağız. Ayrıca kameralar tetikler.

Son Dedikodular

Duyuru Yakında [CR3]

Hazır olun
şeyler kızıştırmaktadır ve yakında bir duyuru görmeye gidiyoruz. 28 Şubat 2012 hala bir hafta sonra olabilir de, bir duyuru günü olarak şekilleniyor. Biz tam bir kare fotoğraf makinesini duyurdu görüyor olacağım. Bir 5D Mark III veya 5D X olacağım Biz hala emin

Sonraki 90 gün Canon toplum için oldukça heyecan verici olabilir. Duyurular bir demet bekliyoruz. Bu [CR3] değil, biz Nisan ayında NAB önce duyurulan en az 2 tam kare fotoğraf makineleri göreceksiniz gibi geliyor.Bir muhtemelen 4K makinesi olacaktır. Ayrıca daha objektif duyurular bekliyoruz.


Canon 5D Mark III / X Reklamlar Shot olmak?  [CR1]

Yeni Reklamlar?
5D Mark III / X reklam İngiltere ve Fransa’da çekilmiş olan bazı ayrıntılı bilgi alındı. Bir filmin kamera ile sinematik bir parçası yapma konusunda, diğer Euro 2012 için.

Çok az detay kameranın kendisi hakkında verildi.

Ben Ekvador’da değilim
Benim internet ben Ekvador hareket olarak gün sonraki çift için bitkin olabilir, ancak e-postaları ve etajer geliyor tutmak yok.

Ekvador'da Canon Dedikodular

Eğlenceli olmalıdır!
Şu anda Quito, Ekvador gece gitmeden önce bir mola Atlanta oturuyorum. Ben Dublin uçtu ve ben t o R & R. zevk alıyorum Oldukça zaten yorgun.

Sana bazı ilginç bulacağınızı umuyorum bu gezi hakkında bir dergi / makale attılar. İnternet erişim sağlar gibi ben açıkçası fotoğraf gönderme olacak. Ben de Singh-Ray Filtreler ve Gura Dişli ürünleri bir çift gözden olacaksınız.

Ben yorgun olduğum zaman herhangi bir dilbilgisi ya da yazım hataları affet, ben kanıt iyi okuyamıyor.

Makalesini okuyun  (sitenin en üstünde ben günlük güncelleştirmek için çalışacaktır ve bu olacak)

Kısa Hands-On 3 Yeni Lensler ile

Dan itibaren Carr
Fotoğrafçı Dan Carr Canon 3 yeni lensler ile hands-kısa vardı. Hatta yeni EF 24 f/2.8 ile örnek bir görüntü IS çekme olanağı vardı.Ancak, yazısında, prototipler üzerinde operasyonel değildi IS kaydetti.

Yanı sıra Canon EOS C300 üzerinde yeni asal bazı görüntüler vardır. Bu asal sabırsızlıkla kameramanların mısınız?

Monte edilmiş bir el bir örnek de vardır EF 24-70 f/2.8L II .

Dan almak EF 24-70 f/2.8L II

Benim 5dMKII monte bunu mükemmel bir şekilde dengelenmiş paketi gibi hissettim.Başka bir fiziksel fark bir önceki sürümü üzerinde 77mm gelen, ön öğesi 82mm ipliktir.Ben çapında aynı artış geçti 16-35 f2.8 II eski 16-35 f2.8 gelen değişim hatırlıyorum.MKII 16-35 sonuna mercek gövdesi bir şişkinlik, bu selefi daha adil biraz daha büyük çıktı. 24-70 tüm bu muzdarip olmasa da söylemekten mutluluk duyuyorum. Ben bunu çok hantal görünüyor endişeli ama aslında oldukça ince yapılı ve dışında tüm 77mm filtrelerin sıkıntıdan artık uydurma hisseder, o çoğu tarafından fark edilmeden gidecek bir değişiklik.


5D Mark III / X Bilgi [CR1]


2012 (üzgünüm Nikon) muhtemelen hakkında en çok beklenen kamera gelen bilgi Ton.

Duyuru tarihi 28 Şubat 2012
? ilan tarihinden olacağımı söyleyerek çok sayıda e-posta aldık. Şimdilik bu sadece bir tahmin olur, bu yüzden% 100 kesinlik bunu teyit edemez.

Özellikler?
Tüm aynı görüşler 22mp, 61pt af 6.9fps içeri geliyor. Önceki söylenti doğruysa kesinlikle, 7D yerini alamaz.

Denizcilik?
Geç Mart veya Nisan başında kamera için belirtilen gemi katıdır. Eğer bu doğruysa, yakında gerçek sağlam bir sızıntı olmamalıdır.

Benim megapiksel nerede?
22mp Nikon geçen hafta 36mp D800 duyurdu özellikle sonra, o yüzden bir sürü insan merak ediyor.Canon’un Masaya Maeda büyük megapiksel gövdesi hakkında söylenebilecek bazı ilginç şeyler vardı.

… Canon, Nikon D800 ve halefi endişe rekabet yanıt nasıl İlişkin 5D Mark II , Maeda o un-ilan ürün hakkında bilgi sızıntısı değil. rağmen, Canon’un yeni ürün geliştiren profesyonel fotoğrafçıların ihtiyaçlarını karşılamak için olduğunu olduğunu gösterir .Örneğin, EOS-1D X tanıtımı yüksek ISO ayarları altında yüksek FPS ve yüksek görüntü kalitesi kendi ihtiyacı açısından, Olimpiyatlar gibi spor etkinlikleri photoshoot için profesyonel fotoğrafçıları tatmin etmektir. Canon düşünüyorsa pazarında yüksek çözünürlüklü modeller istiyor Böyle Nikon’un D800 ve 30 + milletvekili olarak , kolayca bu tür ürünler geliştirebilirler …

Yukarıdaki alıntı kalın kısmı temelde çevirir, “biz bir tane var, ayrı bir D800 gözyaşı ve bizim daha iyi emin olun bizi biraz vermek”.

Ben hala bir 5D2 istiyorum!
de birkaç öneri olmuştur 5D Mark II , algılanan bir yedek duyurdu sonra bile, mevcut koruyabildi.

EF 35 f/1.4L II
Nisan / Mayıs 2012 yılında ilan Önerilen. Maliyetinin yüksek olmasını bekliyoruz.

EF 100-400 f/4-5.6L IS
300 f/4L IS
400 f/4L IS
sonbaharda duyuru Önerilen. Belki de Photokina için gösterilmiyor? EF 400 f/5.6 A yerine gerçekçi, yeni bir şekil gelebilir, ve 100-400L EF çok daha iyi IS. A 400 f/4L 100-400 ve 200-400 (çok pahalı olacak olan) arasında güzel sığabilir IS. 200-400 üzerindeki tele içinde yerleşik fotoğrafçılar çok büyük bir özelliği olacak ve maliyetini haklı yardımcı olacaktır. Ben 300 f/4L değiştirilmesi gerektiğinde IS sanmıyorum, ama aynı zamanda 300 ve 400 yapmak kolay üretim meselesi olabilir.

EF135 f/1.8 IS
Bu lens var olduğu öne sürüldü, ancak şu an için “rafa” olmuştur. Bu yeni göz önünde tuhaf EF 24-70 f/2.8L II IS alamadım.

2013
yeni lens delilik 2013 devam edebilir.


Hayır 7D Mark II?  [CR1]

Bu bir ilk
Ben Canon 7D bir devamı yaparak olmayacak bir öneri aldı. Diğer bir deyişle, herhangi bir 7D Mark II. 60D replasmanı (70D?) Serisinde önceki konumuna geri hareket edecektir. Yanı 60D “süper isyancı” tarzı kamera sonu anlamına mı geliyor bu?

Ben daha yüksek bir sonu asi kaydırma tekerleği korumak görmek istiyorum. Ben de tek başına “Asi” adını “60D” daha iyi saymak satış ekleyebilirsiniz düşünüyorum.


  1. Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

