Stok veya atama – benim için doğru olanı?


Bazı fotoğrafçılar sadece hisse senedi veya atama fotoğraf ya üretmek; bazı üretim her iki tip bulunmak; ve birçok fotoğrafçılar da stok fotoğrafları oluşturmak atamaları vur. Izlemek için hangi yolu karar stok ve atama fotoğraf arasındaki etkili farklılıkları anlama meselesi

Sizin işletme maliyetini kapsayan

Atama fotoğraf size birisinin emirler onları kadar fotoğraf yapmazlar. Sonuç olarak, başkası tamamlanmasından sonra kısa bir süre içerisinde yaptığınız iş için öder. Devreye parti fotoğrafları üretimin tüm doğrudan ve dolaylı masrafları karşılar. Stok üretim fotoğraf kendine atanan eseridir. Bu üretim maliyetleri ve ilgili havai kapsamalıdır. Bu, bu maliyeti karşılamak için ise yeterli sermayeye sahip olmak gerekiyor. Eğer maliyeti kurtarabilirsiniz ki tek yolu hazır görüntüler geleceği satışı gereğidir. Resimler maliyetlerini karşılamak için değil, sadece ama aynı zamanda iş kalmak, böylece bir kar yapmak için yeterince yüksek fiyatlarla satmak gerekir. O kadar başlangıç ve iş devam eden masrafları ödeyebilir bir gelir kazanmak için yeterince menkul stok fotoğraflar birikir yapabilirsiniz yıl olduğunu anlamak önemlidir.

Başarılı bir stok üreticisi olmak için piyasanın gelecekteki ihtiyaçlarını içine iyi bir anlayış olmalıdır. Eğer böyle görüntüler için gerçek ihtiyaç duyulduğunda pazarda onları görünür olması için yeterli zamana sahip olduğunu temin etmek gerek önce modaya görüntüler üretmek gerekir. Bu riskli bir iş. Çok az fotoğrafçılar stok üretim işinde başarılı. Bu görüntüleme bu sürücü pazar ihtiyaçlarını anlamak, çünkü başarılı olanlar çok.

Stok ve atama işleri birleştiren

Stok üretimi de atama üretim ve bazı bazı çaba yönlendirmek Fotoğrafçılar genellikle stok üretmek olabilir ek gelir istiyorum ama stok üreticisi alması gereken riski istemiyorum. Bunların atama iş Gelirleri stok fotoğraf çekmenin ve satmak için kendi stok çabayı destekliyoruz.

Atama işten hazır görüntüler üretme başarısı size ateş atamaları türüne bağlıdır. Birçok fotoğraf stok için uygun değildir. Atamaları stok değeri olacak konuyla size gösterecektir, o zaman bunu pazarlamak gerekiyor gerekli haklara sahip olmalıdır. Hakları konusunda müşterilerinizin politikaları farklılık olacaktır. En çok reklam ve kurumsal müşterilerin ürün, hizmet ya da onların onayı olmadan yayınlanan personelin fotoğrafları istemiyorum, ve onayları vererek rahatsız edilmek istemiyorum. Bazıları kendileri için atama alınan jenerik görüntülerin kullanımına izin verir. Bu atamalar görüntüleri stok için iyi adaylardır yüzden Yayın müşterileri genellikle münhasır olmayan kullanım istiyorum.

Finansal riskler

İstemci ücretleri ve atama fotoğraf, sermaye stoku üretim fotoğrafçının ihtiyacı daha az olabilir çalışmak için atama fotoğrafçının ihtiyacı öder beri. Bir iş işletmek için gereken daha fazla sermaye riski daha fazla sermaye anlamına gelir. Biz stok üretimi riske fotoğrafçının sermayenin daha koyar bir genelleme yapabiliriz. Kullanıcı atama ve hazır fotoğraflar üreticiler için finansal riskleri bakalım.

Atama fotoğrafçılar riski o bir atama için ödenmez olmasıdır. Yani 200 $, $ 2,000 veya daha olabilir. Ama böyle bir durumda sermaye kaybı çalışması yapıyorum yapmak için cebinden para almak zorunda üretim maliyetleri ile sınırlıdır. Bu fiyattan daha az olduğunu ve para kazanmak değil iyi iş uygulamaları ile karşı korunuyor olabilir.

Stok fotoğrafçısı için piyasada sona görüntü yapma maliyet atama fotoğrafçının buna benzer, ancak üretimi sırasında satın için herhangi bir istemci yoktur, çünkü riski daha büyüktür. Sonunda fotoğraflarınızı bir alıcıya hitap edecek var varsayarak olabilir.

Ben en çok duymak alıntı istatistiği müşterilerine bir stok dosyanın sadece 2 yüzde 5 gerçekte hiç lisansları olduğunu. Bu da üretim maliyetlerinin yüzde 100 sizin menkul görüntüleri 2 ila yüzde 5 tarafından karşılanacak olması gerektiği anlamına gelir. Bir hisse senedi ajansı aracılığıyla hisse senedi lisansını ise, ajansa 40 ila 50 oranında bir komisyon ödeyecek. Böylece resimlerinizi o gider kapsayacak şekilde üretim maliyeti her bir doları için 2,00 $ kazanmak zorunda olacaksın. Stok fotoğraf iş çok fiyat rekabetçi ve hazır görüntüler bir fazlalık vardır. Bu koşullar, genellikle lisans ücreti aşağı çekmek. Bu karışıma mikro stok düşük maliyetli eklediğinizde, bu konularda daha kötü yapar.

Sonuç

Stok fotoğraf spekülasyon şeklidir. Eğer spekülasyon miyiz? Sen, ben öneririm yapamıyorsanız atama fotoğraf sopa ve stok üretimi uzak durun. En iyi çözüm çıkış karıştırmak için muhtemelen. Fırsatı sunan bu atamaları gelen, itlaf stok atamaları çekin ve mümkün ve bunu yapmak için uygun olduğunda stok üretmek. Ben en fotoğrafçılar sağlıklı bir atama iş korumak için akıllıca olacaktır ve onlar son yıllarda dramatik değişikliklere uğramıştır hazır fotoğraflar iş önemli bir anlayış var ve bunu devam edecek kadar bunu yapmaya devam etmek olduğunu düşünüyorum .

  1. Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

